Föreningen

Brf Sågaren 26

Om föreningen

Bostadsrättsföreningen Sågaren bildades 1961. Föreningen består av 24 lägenheter fördelat på två entreér. Det är en stabil förening med god ekonomi. Fasigheten har 8 garageplatser och 5 utomhusplatser. Berättigad till P-plats är den som är skriven i lägenheten samt använder den som sin boendelägenhet, ej andrahandsuthyrning eller övernattningslägenhet. För parkering och garageplats tillämpas kösystem. Vid inflyttning meddela vicevärd/underhållsansvarige om intresse finns att ställa sig i kösystemet. Fastigheten har en gemensam uteplats som får nyttjas av samtliga boenden. Den som har intresse av trädgårdsskötsel är välkommen att hjälpa med att hålla vår grässmattan i trim samt hålla rabatten i skick. Det finns trädgårdsredskap, sittmöbel och grill att förfoga över.